فراخوان ثبت‌نام نخستین دوره مستند کوتاه مرکز رشد بانوان حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین با رویکرد تولید یک اثر مستند کوتاه اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 02 November 2021

 

به گزارش تابناک قزوین، محمدرضا امامقلی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن اشاره به اهداف و ضرورت‌های اولین دوره مستند کوتاه مرکز رشد بانوان استان قزوین، گفت: این دوره در قالب دوره‌های کوتاه‌مدت تحت عنوان دوره آیتم‌سازی برگزار می‌شود و هدف آن شناسایی، گزینش و توانمندسازی نیروهای مستعد جهت حضور در دوره‌های تربیت مستندساز است و بناست هنرجویان این دوره آثاری با محوریت مسائل زنان و خانواده تولید کنند.

این مسؤول پژوهش، پژوهش تصویری و طراحی روایت را از جمله سرفصل‌های آموزشی و موضوعات دوره مستند کوتاه مرکز رشد بانوان حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین عنوان کرد و گفت: در این دوره هنرجویان با فیلمنامه کوتاه، نگارش گفتار متن، تصویربرداری، مصاحبه، کار با تجهیزات، اصول تدوین صرفا مبانی زیبایی شناسی، آرشیویابی و ایده‌یابی آشنا شده و آموزش خواهند دید.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین عنوان کرد: موضوعات اصلی این دوره نیز از کارگروه‌های تعلم و تربیت، خانواده و تاریخ و هم‌چنین معاونت محتوایی و مراکز محتوایی جمع‌آوری و بررسی می‌شوند، هنرجویان موظف هستند یکی از این موضوعات را به عنوان موضوع پروژۀ خود انتخاب کنند.

امامقلی به فراخوان، زمان و ثبت‌نام این دوره پرداخت و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در بازه زمانی 10 الی 15 آبان با مراجعه به سایت حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین به نشانی https://artqazvin.ir/ و تکمیل فرم مربوطه در این فراخوان شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار