جانشین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین گفت: با انعقاد قرارداد بین شرکت پست و سازمان‌های جهادکشاورزی، دامپزشکی، صمت و کشتارگاه‌های صنعتی توزیع مرغ از شنبه آینده در استان ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 27 October 2021

منوچهر حبیبی بعدازظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اختلاف قیمت گوشت قرمز در بازار نقاط شمالی و جنوبی شهر قزوین باید اتاق اصناف با همراهی اتحادیه قصابان و گوشت‌فروشان این اختلاف قیمت را از بین ببرد.

وی اضافه کرد: با توجه به آمادگی تعزیرات حکومتی فروش چندنرخی گوشت قرمز در استان قزوین ممنوع است و با افراد خاطی در این حوزه برخورد تعزیراتی شده و متخلفان بزرگ هم به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

حبیبی ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از اختلال در زنجیره تولید گوشت قرمز سازمان جهاد کشاورزی موظف است که نهاده‌های دامی را با نظارت فرمانداران و رئیس اتحادیه دامداران توزیع کند تا هیچ‌گونه بهانه‌ای برای عرضه گران گوشت از سوی دامداران و گاوداران وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سهمیه نهاده‌های دامی و طیور باید به صورت عادلانه و بر اساس نیاز دقیق هر شهرستان در اختیار فرمانداران قرار گیرد و توزیع نهاده‌های دامی هم به صورت شهرستانی انجام خواهد شد و توزیع از مرکز استان نداریم.

توزیع مرغ از شنبه در استان قزوین ساماندهی می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به معضلات توزیع نظام‌مند مرغ در استان اشاره کرد و گفت: با انعقاد قرارداد بین شرکت پست و سازمان‌های جهادکشاورزی، دامپزشکی، صمت و کشتارگاه‌های صنعتی توزیع مرغ از شنبه آینده در استان ساماندهی می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: با توجه به حضور دستگاه‌های مختلف در کمیته‌ها و کارگروه‌های زیر مجموعه ستاد مبارزه با قاچاق کالا باید عملکرد هر یک از این کمیته‌ها و دستگاه‌ها در 6 ماهه نخست سنجیده شود که در این صورت دستگاه‌های کم‌کار تنبیه و دستگاه‌های پرکار تشویق می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش بسیار بالای قاچاق به ویژه قاچاق کلان کالا در استان قزوین باید همه دستگاه‌های اقتصادی با تمام توان اجرایی پای کار بیایند و صرف حضور فیزیکی در جلسات ستاد مبارزه با قاچاق کالا هیچ نفعی برای ما در حوزه مبارزه با قاچاق نخواهد داشت و باید دستگاه‌ها متوجه باشند که ورود یک کالای قاچاق به معنی از دست رفتن یک شغل در استان قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار