معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا اراضی و ساختمان‌های مازاد خود را برای فروش اعلام کنند.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 27 October 2021

به گزارش تابناک قزوین، علی فرخزاد روز چهارشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان قزوین، تصریح کرد: فروش اموال و ابنیه مازاد دستگاه های اجرایی استان در راستای سیاست های دولت صورت گرفته و درآمد آن به خود دستگاه ها برگردانده می شود.

به گفته این مسوول، فروش اینگونه اموال می تواند در راستای استفاده از آنها در جهت ساخت مسکن طرح اقدام ملی یا جهش تولید مسکن نیز استفاده شود.

فرخزاد با اشاره به اراضی ۲۵۰ هکتاری مهرگان، تاکید کرد: برای آغاز به کار احداث واحدهای اقدام ملی مسکن، می توان ۱۰ یا ۲۰ هکتار از اراضی تعیین شده را در گام نخست برای احداث این طرح اختصاص داد و همزمان با عملیات اجرایی، نسبت به انجام زیرساخت های آن نیز اقدام کرد.

وی با اشاره به تخصیص ۳۰۰ قطعه زمین به بنیاد شهید جهت احداث مسکن خانواده های معزز شاهد، یادآور شد: در حوزه واگذاری واحدهای استیجاری دولت، به نظر می رسد فرزندان شهدا را باید از این مساله مستثنی دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در ادامه تاکید کرد: در بخش احداث اقدام ملی مسکن، با وجود آنکه تاکنون هزینه احداث عملیات ساخت و ساز از محل آورده اعضا تامین شده اما بانک های عامل باید در اسرع وقت و با رفع مشکلات، اقدام به ارایه بخشی از تسهیلات بانکی کنند تا پیمانکاران با سرعت بیشتری بتوانند پروژه های در دست احداث را پیش ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار