رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: در این استان ۱۵۳ هزار دانش‌آموز عضو پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج دانش‌آموزی شدند که ۶۰ درصد کل جمعیت دانش‌آموزی در استان را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 27 October 2021

سرهنگ پاسدار محمد سرباز در نشست خبری با خبرنگاران و اهالی رسانه استان قزوین که در سالن جلسات بسیج اقشار برگزار شد، اظهار داشت: در استان قزوین 153 هزار دانش‌آموز عضو پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج دانش‌آموزی شدند که 60 درصد کل جمعیت دانش‌آموزی در استان را تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه به برگزاری 200 برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی با فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) و برگزاری رقابت‌های ورزشی از جمله این برنامه هستند و همچنین در این هفته احکام مسئولیت فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

سرباز اضافه کرد: همچنین برا تقویت روحیه مطالبه‌گری میان دانش‌آموزان و محصلان هم‌استانی در هفته پیش رو دانش‌آموزان مجتمع‌های علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزان نشستی را با مدیرکل آموزش و پرورش خواهند داشت و مطالبات خود را با این مدیر در میان خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: در ضمن در هفته بسیج دانش‌آموزی و استکبارستیزی برنامه‌های زیادی با مشارکت سازمان بسیج و صداوسیما تولید و در از طریق رادیو و تلویزیون برای هم‌استانی‌ها پخش خواهد شد.

برگزاری 2 پویش بزرگ دانش‌آموزی در هفته استکبارستیزی

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری 2 پویش بزرگ دانش‌آموزی در این هفته خبر داد و گفت: نخستین پویش با نام «نوجوان پلاس» با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی نوجوانان برگزار خواهد شد که در این پویش دانش‌آموزان آثار خود را به صورت کلیپ‌های مستند ویدیویی برای سازمان بسیج دانش‌آموزی ارسال می‌کنند.

سرباز ادامه داد: پویش دیگر هم پویش «دنیای بدون استکبار» نام دارد که در دانش‌آموزان 5 پرسش کلیدی را در قالب تهیه یک کلیپ از خود برای دبیرخانه برگزاری این پویش ارسال کرده و در نهایت جوایز نفیسی را دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: برای برگزاری هفته‌های بسیج دانش‌آموزی از رسانه‌های سراسری و محلی استان تقاضا داریم که در پوشش این برنامه‌ها حداکثر همکاری را با ما داشته باشند؛ چرا که برگزاری پرشکوه هفته استکبارستیزی در سال جاری که تحرکاتی علیه کشور ما شکل گرفته، از اهمیت بیشتری نسبت به سالیان گذشته برخوردار است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار