مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۱۱۰۰ میلیارد ریال امسال برای توسعه زیرساخت‌های موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از محل اعتبارات این شرکت هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 26 October 2021

حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تا پایان سال جاری حدود ۹۰۰ میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین از محل اعتبارات این شرکت هزینه خواهد شد.

وی اظهار داشت: این هزینه ها برای احداث پست های برق، ایجاد یا توسعه شبکه روشنایی، آسفالت کشی معابر و خیابان ها، جدول گذاری و توسعه فضای سبز هزینه شده است.

این مسوول همچنین گفت: احداث پست برق و شبکه توزیع انرژی برای فاز توسعه غربی شهرک صنعتی کاسپین و توسعه شبکه روشنایی شهرک خرمدشت از مهم ترین طرح های عمرانی و زیرساختی امسال شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: تقویت زیرساخت ها و امکانات در شهرک های صنعتی منجر به رشد سرمایه گذاری در این مکان ها می شود.

خانپور افزود: با توجه به استقبال بالای سرمایه گذاران برای حضور در شهرک های صنعتی قزوین طرح توسعه شهرک های صنعتی کاسپین، لیا، حیدریه و تقویت زیرساخت ها در شهرک خرمدشت از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به شمار می رود.

این مسوول گفت: یکی از مهم ترین راه های پیشبرد اهداف اقتصادی دولت و نظام تقویت و رشد سرمایه گذاری در حوزه تولی است که این موضوع در گرو وجود زیرساخت های مناسب در شهرک های صنعتی است که این مهم با جدیت در استان قزوین مورد توجه و پیگیری قرار گرفته است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار