فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف محموله مواد شوینده، بهداشتی و همچنین مواد خوراکی به مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال از یک کامیون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 26 October 2021

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت توقیف کامیون با محموله قاچاقاقتصادی استان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودرو‌های عبوری در بزرگراه زنجان- قزوین به یک دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار علی ابراهیمی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از این کامیون،  ۴۵ هزار و ۹۳۶ قلم انواع لوازم شوینده، لوازم بهداشتی و آرایشی خارجی و تعداد ۱۴ هزار و ۹۹۲ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق به وزن تقریبی ۱۶۵ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کامیون مورد نظر قصد انتقال محموله قاچاق از استان‌های غربی به مناطق مرکزی کشور را داشت گفت : راننده خودرو نیز دستگیر شد و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است افزود :  مبارزه با قاچاق کالا در سال تولید، پشتیبانی، مانع زدایی‌ها به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم ماموریتی در دستور کار پلیس قرار دارد و با برهم زنندگان اقتصاد کشور قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار