رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در استان در زمینه ایجاد زنجیره تولید طیور وجود دارد، از سرمایه‌گذاری در این امر حمایت ویژه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 25 October 2021

فاطمه خمسه در حاشیه بازدید از شرکت نوید جوجه گیلان که کشتارگاه آن در استان قزوین است، گفت: زنجیره‌های تولید نقش مهمی در بهبود کیفیت، کاهش قیمت‌ نهایی محصول، افزایش تولید، اشتغال‌زایی و برند سازی محصول دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه گردش طیور است که با مشارکت و هم افزایی بخش‌های خصوصی می‌تواند به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل شود.

ویبا بیان اینکه بدنبال ایجاد زنجیره‌های تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی استان قزوین هستیم، گفت: تجربه‌های موفق استان‌های دیگر می‌تواند الگوی مناسبی برای استان قزوین باشد.

این مسئول جلب سرمایه‌گذاری در استان قزوین بویژه در قالب زنجیره‌های استان‌های دیگر مشروط بر اولویت تامین نیازهای استان بویژه در مواقع بحرانی را از اهداف سازمان جهاد کشاورزی در راستای توسعه بخش کشاورزی استان و تامین امنیت غذایی عنوان کرد.

وی در ادامه به وضعیت تولید و تامین مرغ در استان قزوین اشاره کرد و گفت: با وجود تمام چالش‌های پیش روی تامین و توزیع مرغ طی یک سال اخیر، با هماهنگی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تولید کنندگان مرغ و کشتارگاه‌های مرغ در استان، چالش مذکور کمترین تاثیر را در تامین مرغ برای مصرف کنندگان در سطح استان داشته است.

خمسه از همکاری این شرکت در تامین و توزیع مرغ بویژه در مواقع بحرانی تشکر و بر تقویت و توسعه این همکاری تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار