رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از برگزاری آزمون بدو خدمت رانندگان حوزه حمل بار و مسافر و حمل مواد خطرناک در این استان با شرکت 151 داوطلب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 22 October 2021

ابراهیم شنوافلاح افزود: در این آزمون 121 داوطلب در حوزه حمل بار، 25داوطلب در بخش مسافر و 5نفر در حمل مواد خطرناک شرکت کردند.

وی اضافه کرد: پیش از این با برگزاری 9 دوره آزمون بدو خدمت رانندگان 477نفر شرکت کرده بودند که از این تعداد 291 نفر در حوزه حمل بار و 45 نفر در حوزه حمل مسافر پذیرفته شدند.

شنوافلاح ادامه داد: این آخرین آزمونی بود که از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین برای رانندگان حمل و نقل بار و مسافر و مواد خطرناک برگزار شد و از این پس بر اساس تفاهم نامه ای بین مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، فعالیت های اجرایی آموزش شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای انجام خواهد شد.

وی گفت: آزمون بدو خدمت رانندگان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای در2 بخش تئوری و عملی برگزار و پس از قبولی و اعطای گواهینامه کارت هوشمند برای رانندگان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار