ورزش رزمی کی پی اف (کارن پرشین فایت) روز پنجشنبه با حضور روسای سبک کشوری و استانی این رشته ورزشی در قزوین آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ 14 October 2021

مراسم افتتاح و آغاز به کار ورزش رزمی کی پی اف در استان قزوین ظهر امروز با حضور مسعود رحیمی رییس سبک این‌ رشته ورزشی در کشور واقع در سالن رشد مینودر برگزار شد.

مسعود رحیمی در مراسم افتتاح این رشته ورزشی اظهار داشت: به دنبال برگزاری رقابت‌های سال جاری در این رشته استان‌های دارای صلاحیت توانستند میزبان‌ برگزاری این مسابقات باشند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در دانشگاه علمی کاربردی دوره‌های پودمانی برای ورزش رزمی کی پی اف را دایر کنیم و سطح علمی افراد را ارتقا دهیم.

 رییس سبک ورزش رزمی کی پی اف کشور بیان داشت: این رشته ورزشی پیشرفت بسیار خوبی در استان قزوین داشته و  همه به خصوص روسای سبک استان‌ها باید تلاش کنند تا پس از برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری و مسابقات قهرمانی به چشم انداز ۱۰ ساله برسند.

ورزش رزمی کی پی اف در قزوین آغاز به کار کرد

 

رحیمی به دریافت ۳۰۰ گواهی در برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری اشاره کرد و گفت: اگرچه ورزش کی پی اف نیازمند سالن تخصصی تمرین و مسابقات دارای رینگ است، اما در گام اول می‌توان از یک فضای کوچک و حتی از فضای پارکینگی هم بهره برد.‌

وی خاطرنشان کرد: امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری برای توسعه این ورزشی با دستگاه‌های دولتی و خصوصی باعث تقویت هرچه بیشتر این رشته شده و روند استعدادیابی را سرعت می‌بخشد.

در این مراسم افشین هادی چگینی رییس هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان قزوین، رضازاده مشاور عالی سبک، مهدی افشار رییس سبک استان قزوین، رسولی مسئول کمیته نخبه و کارآفرین کشور حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار