فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در برخورد با خلافکاران حرفه‌ای هیچ‌گاه قاطعیت خود را از دست نمی‌دهیم.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 12 October 2021

همایش امنیت و صنعت از مسیر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بعدازظهر امروز با حضور سردار سرتیپ علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین و جمعی از اهالی تولید و صنعت استان در سالن اجتماعات شهدای ناجا برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در این مراسم جامعه‌محوری را مهمترین رویکرد ناجا دانست و اظهار داشت: بر اساس این رویکرد نیروی انتظامی امنیت اجتماعی پایدار را با همکاری همه دستگاه‌های و سازمان‌های اجرایی و حکومتی مستقر می‌کند و این امنیت در نهایت با همراهی و همیاری بین مردم و پلیس محقق خواهد شد.

سردار ابراهیمی امیدآفرینی را یکی از اهداف مقدس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: افسران و مأموران ناجا همواره در خدمت تأمین امنیت بخش تولید و صنعت قرار دارند و مهمترین خدمت ما به تولیدکنندگان جلوگیری از ورود کالا و محصولات قاچاق به کشور است که این کار فقط برای حمایت از تولیدکننده‌ها و صنعتگران داخلی انجام می‌‌دهیم.

وی ادامه داد: دشمنان ما بعد از انقلاب همواره خواستند به ما القا کنند که توان تولید محصولات مورد نیاز خود را نداریم و در این زمینه همواره طوری فرهنگ مصرف محصولات خارجی تبلیغ کردند تا بازار کالاهای قاچاق هر روز ملتهب‌تر از قبل شود.

رمز افزایش سرمایه‌گذاری در استان ایجاد امنیت اقتصادی است

فرمانده انتظامی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تولید محصولات صنعتی و کشاورزی گفت: رمز افزایش سرمایه‌گذاری در استان ایجاد امنیت اقتصادی است و مهمترین مؤلفه برای ایجاد این امنیت هم جلوگیری از ورود کالای قاچاق و کشف سریع و گسترده این محصولات پیش از رسیدن به دست مصرف‌کننده است.

سردار ابراهیمی افزود: توسعه امنیت اقتصادی یکی از مسیرهای تحقق اقتصاد مقاومتی است و به همین خاطر در پلیس اقتصادی ناجا هر روز کوشش می‌کنیم تا تولید به تنها دغدغه و دل‌مشغولی تولیدکنندگان و صنعتگران ما بدل شود.

وی با یادآوری اینکه ناجا ضابط اصلی قوه قضائیه محسوب می‌شود، ادامه داد: با این حال مأموران ما تکالیف و مأموریت‌های خود را با رأفت اسلامی انجام می‌دهند و البته در برخورد با خلافکاران حرفه‌ای هیچ‌گاه قاطعیت خود را از دست نمی‌دهند.

پلیس امنیت اقتصادی فراتر از انتظار تولیدکنندگان عمل کرده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین هم در این همایش با اشاره به عملکرد عالی پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: با وجود موج افزایش قاچاق که از سوی کشورهای بیگانه هم پیشتیبانی می‌شود، اما افزایش چندین برابری کشف محصولات قاچاق در 4 سال اخیر از سوی پلیس امنیت اقتصادی نشانگر حرکت جهادی پلیس در این حوزه است.

مهدی بخشنده اضافه کرد: کمک به پلیس برای انجام مأموریت‌هایش وظیفه ماست و به همین خاطر هیچ‌وقت از برخورد پلیس با کسانی که به اسم بازرگان و تاجر در روند تولید اخلال ایجاد می‌کنند، دلگیر و ناراحت نمی‌شویم؛ چرا که حذف افرادی که به اسم بازرگانی کار قاچاق انجام می‌دهند، یکی از خواسته‌های دیرین ما بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به منابع اطلاعاتی خوبی که در بین تولیدکنندگان داریم، همواره از ظرفیت پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده کردیم و هر بار با پلیس برای مقابله با متخلفان این حوزه تماس گرفتیم، ‌هیچ‌وقت از این کار پشیمان نشدیم و پلیس یکی از معدود ارگان‌هایی است که همواره فراتر از انتظار و توقع ما عمل کرده و حضور پلیس امنیت اقتصادی خون تازه‌ای به حوزه تولید تزریق کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار